ΜΙΛΑ

ΜΙΛΑ



Δεν ξέρω πως μεγαλώσατε εσείς αλλά εγώ μεγάλωσα φοβούμενη να πω αυτά που αισθάνομαι. Είτε αυτό σήμαινε πως δεν θα έλεγα σε κάποιον οτι μου αρέσει είτε να ζητήσω πίσω χρήματα που είχα δανείσει (αν και ουσιαστικά άλλος θα έπρεπε να βρίσκεται σε αυτή τη θέση). Για να μην παρεξηγηθώ (από όσους με ξέρουν), είμαι από τους ανθρώπους που γενικά λένε αυτό που νιώθουν και ας γίνομαι αντιπαθητική ή κακιά. Το κείμενο αναφέρεται σε ποιο συγκεκριμένες περιπτώσεις που σχεδόν όλοι μας κολλάμε και κρατάμε το στοματάκι μας κλειστό.

Μα γιατί να φοβόμαστε να εκφραστούμε και να πούμε αυτό που ακριβώς σκεφτόμαστε όμως?? Ακόμα και σε αυτά τα συγκεκριμένα θέματα.. Γιατί πρέπει να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλο μας ή ακόμα χειρότερα πίσω από μια οθόνη κινητού ή υπολογιστή φοβούμενη οτι θα μας κρίνουν λάθος?

Πόσες φορές έχω ακούσει την έκφραση: Δεν της/του λέω τι αισθάνομαι γιατί θα φάω χυλόπιτα ή μπορείς να πεις αυτό γιατί εγώ ντρέπομαι να το αναφέρω?? Γιατί ρε φίλε να ντραπείς?? Δηλαδή πόσο κακό μπορεί να είναι να φας ένα άκυρο από μια γκόμενα που απλά δεν σε γουστάρει?( ή που μπορεί να σε γουστάρει και απλά να περιμένει εσένα οπότε μόνο άκυρο δεν θα φας). Γιατί να ντραπείς να ζητήσεις τα χρήματα που απλόχερα δάνεισες πίσω? Και όχι γιατί είσαι τσιγκούνης, αλλά το ρήμα δανείζω σημαίνει πως χρησιμοποιώ κάτι και μετά το δίνω πίσω.Αλλιώς λέγεται χαρίζω. Εκτός κ αν κάτι δεν κατάλαβα καλά στο σχολείο μου.

Φυσικά έχω μπει και εγώ σε αυτό το τρυπάκι και η δικαιολογία μου είναι πως η θέση μου είναι λεπτή. Ουσιαστικά μια χαρά "χοντρούλα" είναι η θέση μου όπως και όλων. Γιατί δηλαδή να μην ντρέπεται ο άλλος που είχε τα αρχι..(δεν θα το πω!) να ζητήσει κάτι από εμάς με το πρόσχημα πως θα το επιστρέψει και μετά το παίζει κινέζος?? Όσο για το θέμα το ερωτικό, δεν φοβάμαι την χυλόπιτα.όχι! Πολύ απλά είμαι παραδοσιακή! Είσαι άντρας, σου δείχνω οτι ενδιαφέρομαι( αυτή η αλλαγή ρόλων ποτέ δεν μου άρεσε)!!!

Ένα άλλο γεγονός που με αναστατώνει( με αναστατώνει??ουαου!) είναι πως φοβόμαστε να πούμε την αλήθεια γενικότερα. Δυσκολευόμαστε να πούμε σε μια φίλη μας πως αυτό που φοράει δεν της πάει. Πως ο γκόμενος που έχει της φέρεται απαίσια. Πως η συμπεριφορά της μας πληγώνει. Πως μπορεί να αγαπάς πολύ κάποιον φίλο σου και να εκτιμάς το οτι σου στάθηκε, αλλά δεν ταιριάζετε παρόλα αυτά. Γιατί ρε φίλε?? Τι το κακό υπάρχει στο να λες την αλήθεια??? Τι το κακό έχει η ειλικρίνεια γαμώ το κέρατο μου??

Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανένας πόση ενέργεια/κλάματα/στεναχώριες θα είχαν αποφευχθεί αν ήμασταν ειλικρινείς? Καταρχήν δεν θα είχαμε άσχημους χωρισμούς. Θα ήξερε από την αρχή η γκόμενα πως ο τάδε την θέλει μόνο για να περνάει καλά. Θα την άφηνε να αποφασίσει λοιπόν αν θέλει να παίξει αυτό τον ρόλο στην ζωή του. Οι φιλίες θα ήταν πιο αληθινές και δυνατές  στον χρόνο. Οι ανθρώπινες σχέσεις θα ήταν πιο "ανθρώπινες" και όχι τόσο κίβδηλες. Αλλά πλέον δεν μιλάμε. Φοβόμαστε. Γιατί?? Γιατί πολύ απλά φοβόμαστε πως θα μας κρίνουν, τι θα σκεφτούν για εμάς, Φοβόμαστε μην χάσουμε την σιγουριά μας. Φοβόμαστε γιατί μπορεί να έχουμε κάποιο κέρδος από το "φιλαράκι" μας. Το οποίο μπορεί να είναι οι βόλτες, οι διασυνδέσεις κτλπ κτλπ (ξέρετε εσείς)...

Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα? ΜΙΛΑ. Πες στην κοπέλα/αγόρι που σε ενδιαφέρει πως αισθάνεσαι για αυτήν/ον. Γιατί μπορεί αύριο να μην έχεις την ευκαιρία. Γίνε ένας ειλικρινής άνθρωπος ειδικά απέναντι σε αυτούς που αγαπάς. Γιατί στο τέλος αυτό θα εκτιμηθεί. Όσο σκληρός και αν έγινες θα το εκτιμήσουν. Αν δεν το κάνουν σημαίνει πως και οι ίδιοι είναι ψεύτικοι και προτιμούν τα ροζ συννεφάκια. Άρα κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν αξίζουν. ΜΙΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. 

ΜΙΛΑ. Είναι ο μόνος τρόπος να νιώσεις ελεύθερος και σίγουρα θα βγάλεις την σκαρταδούρα από την ζωή σου. Εγώ το έκανα. Και ξέρεις τι έγινε? Έχασα πολύ κόσμο. Κόσμο που δεν χρειαζόμουν δίπλα μου και μου μαύριζαν την ψυχή, ο κάθε ένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Κράτησα αυτούς που κατά την γνώμη μου αξίζουν όλο το χρυσάφι του κόσμου και που μπορώ να είμαι ο εαυτός μου. Ανθρώπους που θα δεχτούν την ειλικρίνεια μου και θα δεχτώ την δική τους. Ειλικρίνεια που δεν πηγάζει μέσα από φθόνο. Αλλά αγνή ειλικρίνεια. 

















Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη