ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ?ΠΟΤΈ!

Έγω πότε θα γίνω μάνα??Όσοι με ξέρουν θα πουν ποτέ!

Είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με μια φίλη μου σήμερα καθώς πίναμε τον πρωινό μας καφέ, στις 2 το μεσημέρι. Όλα ξεκίνησαν όταν μου είπε ότι μπορεί να άρχισε να χτυπάει το βιολογικό της ρολόι.Κοινώς είναι έτοιμη να γίνει μάνα!Άρχισα λοιπόν να σκέφτομαι αν εμένα το βιολογικό μου ρολόι χτυπάει και αν ναι τι θα κάνω παναγία μου???

Καιρό τώρα σκέφτομαι πως είμαι σε μια ηλικία που ναι ρε φίλε θα ήθελα να κάνω έναν διάολο να με ζαλίζει και να μην με αφήνει να κοιμηθώ τα βράδια. Αλλά καθώς κάναμε αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, μου είπε το εξής,πως μόνο οι Μεσογειακές χώρες έχουν αυτό το κόλλημα με το να κάνουν οικογένεια.Στο εξωτερικό πχ εδώ στην Ολλανδία υπάρχουν πολλές γυναίκες που είναι ελεύθερες χωρίς παιδιά και είναι πολύ ευτυχισμένες. Και είχε απόλυτο δίκιο.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην κουλτούρα μας ως Έλληνες έχουμε ως αυτοσκοπό το να παντρευτούμε και να κάνουμε οικογένεια.Ούτε το γιατί πρέπει να παντρευτούμε για να αποκτήσουμε παιδί. Επίσης, ποιος σου λέει πως κάνοντας γάμο και οικογένεια είσαι ευτυχισμένος. Ξέρω πολλά παραδείγματα που ο γάμος απέτυχε παταγωδώς αφήνοντας παιδιά ως θύματα κατά κύριο λόγο, ή γονείς με ψυχολογικά που μεταδίδουν στα παιδιά. 
Φυσικά, μετά σκέφτεσαι το γεγονός της επιβίωσης. Έχεις μια δουλεία και ένα σπίτι για να κάνεις παιδί?? Και το βασικότερο...έχεις άντρα να το κάνεις!?!(αν και δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση!!αποφεύγεις ζαλούρα, τσακωμούς κτλ!!)

Και εδώ έρχομαι εγώ και η απάντηση που της έδωσα...

Εγώ δεν ξέρω αν θέλω παιδιά, αφού πιστεύω πως δεν θα ήμουν καλή μάνα. Και ο κόσμος που ζούμε δεν είναι και ο καλύτερος για να μεγαλώσει ένα παιδάκι...Αλλά...μ αρέσει η έννοια του γάμου. Μην σοκάρεστε!Αυτό που εννοώ δεν είναι πως θέλω όλο αυτό το νταβαντούρι και τα πέπλα κτλ(όχι ότι με χαλάνε φυσικά) αλλά με απογειώνει σκέψη ότι ένας άνθρωπος με αγαπάει τόσο πολύ που είναι διατεθειμένος να μείνει πραγματικά για πάντα μαζί μου(ναι για πάντα...αν με παντρευτείς δεν υπάρχει γυρισμός πλέον!!). Είναι απίστευτο να σε αγαπάει τόσο πολύ κάποιος που θα παραμερίσει τα ελαττώματα σου.Στην προκειμένη περίπτωση νεύρα, νεύρα και κυκλοθυμίες όσο δεν πάει!Να είναι έτοιμος να δεσμευτεί για πάντα με κάποιον άλλον γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να ζήσει χωρίς εσένα. 

Είναι απίστευτο το να σε θέλει τόσο πολύ κάποιος που να μην φτάσει στο σημείο να σε κάνει γυναίκα του. Γιατί πλέον έχουμε κάνει τον γάμο βόλτα στο σουπερ μαρκετ. Α είμαστε χρόνια μαζί, ε ας παντρευτούμε ρε φιλαράκι. Από το να χωρίσουμε για να πνίξουμε την πλήξη μας, ας κάνουμε μια μαλακία να περάσει η ώρα. Ή αχ αγάπη μου έχω καθυστέρηση, ε ας παντρευτούμε ρε φιλαράκι. Τι και αν χωρίσουμε σε λίγα χρόνια γιατί ο μόνος λόγος που παντρευόμαστε είναι ότι δεν τραβήχτηκα όταν έπρεπε.Μπορεί να φαίνονται λίγο ωμά αυτά που λέω ή ο τρόπος που τα λέω και φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά για εμένα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Ο γάμος δεν είναι κάτι που κάνουμε γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ο γάμος πρέπει να είναι η μόνη επιλογή σου γιατί δεν μπορείς να επιβιώσεις χωρίς τον άλλον.Ξεκάθαρα χωρίς φόβο και χωρίς πάθος. Και γι αυτό τον λόγο είμαι εναντίων στον bachelor party γιατί αν χρειάζεται να γιορτάσεις την "τελευταία ημέρα της ελευθερίας" σου τότε γιατί παντρεύεσαι ρε αδερφέ???

Και ερωτώ. Γιατί τα δύο πιο όμορφα συναισθήματα(μετά το φαγητό, το σεξ και το να ενεργείς κανονικά..ίου αλλά τρομερή απόλαυση!!!)πρέπει να γίνονται για τα μάτια του κόσμου και πολύ απλά αυτό περιμένουν από εμάς οι γύρω μας? ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ. Αν ποτέ παντρευτώ ή κάνω παιδί θα είναι γιατί έτσι το ήθελα. Έτσι το ένιωσα εγώ και όχι εσείς. ή γιατί ήθελα να δέσω τον γάιδαρό μου.

Αν ποτέ παντρευτώ θα το κάνω γιατί κάποιος μου φέρεται σαν να είμαι βασίλισσα και με προσέχει. Αυτόν που θα μου ανοίγει την πόρτα να περάσω. Αυτόν που κάθε μέρα θα μου λέει οτι είμαι όμορφη. Αν κάνω παιδί θα το κάνω γιατί ξέρω ότι θα μπορέσω να του παράσχω τουλάχιστον τα αναγκαία και δεν περιλαμβάνονται τα ψυχολογικά που έχω θα μου προκαλέσει κάποιος μαλάκας που στην πορεία ανακάλυψε πως δεν θέλει να είναι πατέρας.

Οπότε το ερώτημα πότε θα γίνω μάνα...όποτε γουστάρω ρε!!Όταν βρω τον έναν και μοναδικό ΜΟΥ!!



















Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη