Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΩΝ

Ορμώμενη ένα βίντεο που κυκλοφορεί στο ιντερνετ τις τελευταίες ημέρες, αποφάσισα να γράψω και να σας ζαλίσω για πολλοστή φορά!

Το βίντεο αυτό, εν ολίγοις, αναφέρεται σε έναν νεαρό ο οποίος καταστρέφει αυτοκίνητα και περιουσίες μαγαζιών(τραπέζια,καρέκλες,ταμπέλες κτλπ) τα οποία είναι τοποθετημένα πάνω στο πεζοδρόμιο.Στο τέλος,τον πιάνουν αρχικά απλοί πολίτες και τον χτυπάνε αλύπητα πετώντας τον κάτω και έπειτα εμφανίζεται να βγαίνει από την φυλακή και να συναντάει την οικογένεια του επίσης δαρμένος αφού έχει εκτίσει την ποινή του. Πριν τελειώσει το βίντεο δείχνει τον λόγο που το αγόρι αυτό προέβει σε αυτήν την πράξη και σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα. 


Ο λόγος ήταν, οτι τα τραπέζια από τις καφετέριες τα αμάξια αλλά και όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα που κάνει σμπαράλια, ουσιαστικά περιορίζουν τον δρόμο των ΑΜΕΑ με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κινηθούν ούτε πάνω στο πεζοδρόμιο αλλά ούτε να περάσουν από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο λόγω του οτι αυτοκίνητα και μηχανάκια φράζουν κατ εξακολούθηση τις ειδικές ράμπες.

Και έρχομαι τώρα εγώ ως απλός πολίτης σε αυτή την ριμάδα χώρα να πω τα εξής...

Είμαι 26(μέχρι τις 22/12, 11.59 ώρα Ελλάδος θεωρούμαι 26 ναι!) και οδηγάω από τα 18 μου χρόνια.Μέσα στην ημέρα καθώς κινούμαι καθημερινά με αυτοκίνητο παρατηρώ πόσο απαίδευτοι,ηλίθιοι και εγωιστές είναι οι αγαπημένοι μου #not Ελληναράδες. Βλέπεις μωρά να βρίσκονται πάνω σε αγκαλιές μπροστά ή πίσω σε αυτοκίνητα(έχω δει ακόμα και να κάθονται στο πορτμπαγκάζ σαν τα σκυλάκια που κουνάνε το κεφάλι τους), έχω δει ανθρώπους να παρκάρουν σε θέσεις αναπήρων ή να κλείνουν τις ειδικές ράμπες γιατί έχουν την άποψη πως δεν θα κάτσουν να κάνουν γύρους ή να παρκάρουν 3 τετράγωνα μακρυά από το σπίτι τους. Έχω επίσης δει ανθρώπους να παραβιάζουν κόκκινο φανάρι με 100 χλμ/ώρα με μωρό μπροστά στο τιμόνι.Ασφαλώς δεν θα αναφέρω αυτά τα καταραμένα στοπ που κανένας δεν βλέπει.

Όσα χρόνια οδηγάω λοιπόν(και για όσους με ξέρουν καλά), είμαι νευρική,βρίζω και τσακώνομαι όλη την ώρα.Όχι ρε φίλε δεν είμαι τρελή προφανώς, απλά απορώ με την νοοτροπία του Έλληνα που δεν τον ενδιαφέρει τίποτα άλλο εκτός από την πάρτη του και την καλοπέραση τους χωρίς να σκέφτεται ούτε στο ελάχιστο το τι αντίκτυπο μπορεί να έχει μια πράξη του ή μια επιλογή του στον διπλανό μας.Κλασσική σκηνή σε πεζοδρόμια που όλοι νομίζουν πως είναι τσιφλίκι τους σε χτυπάνε, σε πατάνε, πέφτουν πάνω σου, συγγνώμη δεν ζητάνε και σε βρίζουν.

Κοντινό παράδειγμα, το καλοκαίρι ήμουν στην Κατερίνη και βλέπω μια κοπέλα να παρκάρει σε θέση αναπήρων.Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι(σε 5 δευτερόλεπτα λόγω ύψους προφανώς) και της έκανα παρατήρηση. Ξέρετε τι μου απάντησε το κοράσι;Η θέση αυτή είναι λόγω του φυσιοθεραπευτηρίου (που βρισκόταν εκεί προφανώς) και ισχύει η θέση αναπήρων μόνο τις ώρες που είναι ανοιχτό το μαγαζί. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά όταν υπάρχει μια πινακίδα που ισχύει για κάποιες συγκεκριμένες ώρες, είναι γραμμένο επάνω.



Μετά λοιπό από αυτή την λατρεμένη και πάνω από όλα "έξυπνη" απάντηση που πήρα, δεν απάντησα. Δεν λογομάχησα. Προφανώς όχι γιατί είχε δίκιο ή γιατί δεν είχα απάντηση,αλλά φαντάζεσαι να τσακωνόμουν κάθε φορά που έβλεπα έναν ΜΑΛΑΚΑ να κάνει οτι γουστάρει στον δρόμο;Θα έπρεπε κάθε 1 μέτρο που διανύω να σφάζομαι με τον κάθε ανεγκέφαλο και να προσπαθώ να του βάλω μυαλό.

Εχθές διάβασα για έναν τύπο, που έβαλε το αμάξι του σε θέση αναπήρων σε σουπερ μαρκετ και όταν ένας υπάλληλος του ζήτησε να το μετακινήσει έβγαλε λοστό μέσα από το όχημα του και τον έστειλε νοσοκομείο!!!Αν είναι ποτέ δυνατόν.Συνειδητοποιείτε τι γίνεται στον κόσμο; Έχει κάτσει κανένας από εσάς να αναρωτηθεί τί γίνεται στον πλανήτη Γη,σε όλες τις χώρες αλλά κυρίως στην Ελλάδα γιατί είχαμε την τύχη-ατυχία να γεννηθούμε εδώ;

Χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ τις τελευταίες ημέρες και ακούς ανθρώπους(Έλληνες), οι οποίοι δεν χτυπάνε εισιτήριο και απαιτούν πχ μια θέση μέσα στο λεωφορείο λόγω ηλικίας(μην χέσω) να βρίζουν και να σπρώχνουν οποιονδήποτε άνθρωπο που δεν τους φαίνεται Έλληνας απλά επειδή είναι "ξένος"..Ανθρώπους που δεν ενοχλούν κανέναν και που οι περισσότεροι χτυπάνε εισιτήριο στην τελική. Στο σημείο αυτό να αναφέρω οτι όσο χρησιμοποιώ λεωφορεία, "ξένος" δεν με έχει πειράξει ενώ παράλληλα κυκλοφορούν πολλοί πορνόγεροι,που κάθονται δίπλα σου,σε πιάνουν,σε κολλάνε στην γωνία και στην πρώτη ευκαιρία σε χουφτώνουν.Ελληνικά μιλούσαν θαρρώ!!!

Σαφώς και λύση δεν είναι η σιωπή και δεν λέω σε κανέναν λόγο να κάνουμε όλοι γαργάρα τα κακώς κείμενα που βλέπουμε γύρω μας.Το πως θα πράξει ο κάθε ένας από εμάς είναι κάτι προσωπικό και κανένας δεν θα κριθεί για αυτή την επιλογή. Μέσα σε λεωφορείο(καλέ πάλι;καλέ ναι!!) έβριζαν Σύριους γιατί είχαν ένα καροτσάκι με μωρό και δυσκολευόταν ο κόσμος και καλά να περάσει και άρχισαν να βρίζουν και να φωνάζουν!Κάποια στιγμή, όπως πολύ καλά φαντάζεστε, τους είπα με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όμορφο τρόπο(μα την Παναγία!!!) ότι οκ...έχουν μωρό μέσα!τι να κάνουν οι άνθρωποι;Η διπλανή μου με κοίταξε λες και είμαι εξωγήινος με κάτι μάτια γουρλωμένα και ο δε οδηγός(στον οποίο εγώ η γλυκούλα του έκανα καταγγελία στον ΟΑΣΑ) άρχισε να μου φωνάζει πως δεν είναι ρατσιστής(εκεί σημειωτέων άρχισα να γελάω γιατί εγώ δεν είπα κάτι!!!) και οτι είναι μέσα στην μέση...και γενικά μου φώναζε για κανένα πεντάλεπτο λέγοντας μου πως αν δεν μου αρέσει να πάρω άλλο λεωφορείο χωρίς να του απαντάω εγώ(ναι η αλήθεια είναι πως δυσκολεύτηκα απίστευτα).Για να το βουλώσει και να μην παίξουμε τελικά μπουνιές, του είπα με χαμόγελο πως έχει δίκιο.Ένιωσα τα αυτιά μου να αγαλιάζουν!

Εν κατακλείδι, κανένας δεν θα αλλάξει επειδή εγώ θα τον κράξω ή επειδή θα κάτσω να του μιλήσω με όμορφο τρόπο και να του το τονίσω το λάθος του.Το μόνο που θα καταφέρω είναι να τσακωθώ, να χαλάσω την ψυχική μου υγεία άντε και να με μαχαιρώσουν στην καλύτερη των περιπτώσεων. Οι άνθρωποι έχουν την τάση να κοιτάζουν το δέντρο και όχι το δάσος γιατί πολύ απλά δεν ακούμε για να καταλάβουμε,ακούμε για να απαντήσουμε και να επιβάλουμε την γνώμη μας αφού είναι γνωστό πως εμείς οι υπεργαμάτοι τύποι, έχουμε πάντα δίκιο.

Καταδικάζω την βία,τον ρατσισμό, την ξενοφοβία και την μαλακία που δέρνει τον κόσμο από όποια ράτσα και αν προέρχεται. Για να μας αλλοιώσουν τον πολιτισμό οι "ξένοι" θα πρέπει πρώτα να υπάρχει πολιτισμός.  


















Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη